Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
MaxMember

Soluția optimă a ideilor tal

Membru Bizoo de 18 ani.
0
0 stars: Fara rating
0 pareri

Distribuitor Air/Oil SMX

0 stars: 0.00 din 0 pareri

Lei
Brand
Dropsa
Cod produs
AIR/OIL SMX
Out Of stock
Descriere
Supapa de amestec SMX este baza sistemului modular progresiv aer/ulei.
Divizorul aer/ulei aplica caracteristicile divizorului progresiv modular SMX la sistemul aer/ulei.
Elementele modulare sunt asamblate pe subbaza care asigura - prin fitinguri speciale - un amestec aer/ulei de sau, dupa caz, numai ulei.

DOMENIILE DE APLICARE A LUBRIFICARII AER/ULEI

- Ungerea elementelor rotative de mare viteza, unde este necesara o distributie constanta a cantitatilor mici de lubrifiant si este capabila sa mentina, intre elementele in miscare, pelicula de lubrifiere care tinde sa fie indepartata de puterea mare de centrifugare.
- Ungerea pieselor de masini care lucreaza la temperaturi ridicate, unde lubrifiantul tinde sa fie uscat sau ars
lubrifiere prin pulverizare a lanturilor sau angrenajelor
- Ungerea lamelor si a cailor care necesita o pelicula subtire de lubrifiant pe toata suprafata lor
- Ungerea rulmentilor care necesita protectie impotriva infiltratiilor de praf, apa sau alte substante daunatoare. Fluxul de aer amestecat creeaza o usoara suprapresiune in interiorul elementului lubrifiat, impiedicand patrunderea altor corpuri poluate
- Ungerea punctului care nu poate fi atins prin sistemul traditional de ungere, unde doar un spray de ulei rezolva problema

AVANTAJELE LUBRIRII AER/ULEI

CONCEPTUL MODULAR al elementelor de dozare progresiva SMX permite flexibilitatea sistemului de lubrifiere pentru a se potrivi nevoilor proiectului instalat

COMPATIBILITATE cu instalatiile de sistem progresiv Dropsa. Distribuitorul de aer/ulei este compatibil cu sistemul traditional SMX permitand astfel montarea unuia sau mai multor distribuitoare de aer/ulei pe instalatiile existente, este necesar doar sa existe un generator de aer comprimat.

ECONOMIE IN LUBRIFICANT. Uleiul livrat in canalul de aer este masurat cu precizie in conformitate cu cerintele efective de la punctul de lubrifiere. astfel se evita risipa expansiva de lubrifiant.

VISCOZITATEA LUBRIFICANTULUI. Este posibil sa se utilizeze orice tip de lubrifiant cu vascozitate intre 15 si 1000 cSt la temperatura de lucru a fluidului intre 0 C si 80 C (32 F÷176 F). Cele mai bune conditii se obtin cu vascozitatea uleiului intre 32 si 320 cSt la o temperatura de 40 C (104 F)

RACIREA PARTILOR LUBRIFICATE. Furnizarea continua a unui flux de aer mixt, pe langa lubrifiere, are si un efect de racire.

RETINEREA ACTIUNII. Suprapresiunea din interiorul elementelor lubrifiate previne patrunderea corpurilor straine.

FUNCTIA DE CONTROL. Datorita sistemului progresiv, defectiunea unui element de masurare este semnalata de un dispozitiv de control.

MEDIU PRIETENOS. Sistemul aer/ulei nu produce ceata de ulei si, prin urmare, nu produce aburire

Descarca informatii suplimentare
Trimite mesaj
Din Gura in Gura